niedziela, 20 lipca 2014

Lagenko szampon kolagenowy, poznajcie moją opinie.

Wiecie jaka jest przewaga początkujących blogerek, takich które mają tylko kilku obserwatorów, od tych, których czytelników liczy się w setkach i tysiącach? A no taka, że mogę napisać tu swoją opinię na temat wybranego przeze mnie produktu, a nikt nie zarzuci mi, że dostałam go za darmo lub ktoś mi zapłacił, bym wypowiedziała się o nim pozytywnie. Przecież nikt nie posądziłby firmy Lagenko, o to, że rozdaje swoje produkty blogerkom z takim stażem jak mój, prawda? (Jeśli jednak ich o to podejrzewasz, to znaczy, że jesteś niezłym optymistą i naprawdę wierzysz w potencjał mojego bloga, dzięki!)

 

 


Dlaczego, więc zdecydowałam się na opisanie tego produktu? Odpowiedź jest prosta. Sama jestem uzależniona od szukania opinii w google. Internetowe opinie (choć oczywiście nie zawsze szczere), już nie raz uchroniły mnie od zakupu bubla, a i na kilka perełek w ten właśnie sposób natrafiłam. Gdy w moje ręce trafił szampon kolagenowy Lagenko, jeszcze przed pierwszym użyciem, szukałam o nim opinii. Ile znalazłam? ZERO.
Tylko to, co o produkcie pisze producent. A, że producenci mają to do siebie, że zawsze piszą dobrze, to jakoś mnie to nie przekonuje. A na pewno nie na tyle, by kupić szampon za prawie stówkę. Postanowiłam, więc przysłużyć się światu i napisać swoją recenzję. A, że na punkcie włosów jestem odrobinę sfiksowana, zrobię to z przyjemnością.

Skoro nie dostałam szamponu za darmo, ani też nie zdecydowałam się na zakup w ciemno, jak to się stało, że trafił w moje ręce? A no wygrałam go w konkursie, na pikniku blogującej mamy w Ośnie. Uważacie, że w takim razie dostałam go za darmo? To znaczy, że nie widzieliście mnie biegnącej slalomem w wielkich różowych gaciach, z małżem w drugiej nogawce. To znaczy, że nie widzieliście też, z jaką prędkością potrafię się czołgać ( nadal w różowych gaciach, nadal z mężusiem w drugiej nogawce). To znaczy, że nie widzieliście moich zdartych kolan.
Nie ma powodu, dla którego moja opinia o szamponie, mogłaby być nieobiektywna. Powiem więcej. Widząc cenę szamponu na stronie i to co napisał o nim producent, moje oczekiwania były bardzo wysokie. A tu co?

To o produkcie piszą na stronie sklepu:

"Naturalny szampon kolagenowy, który delikatnie oczyszcza skórę głowy oraz włosy i jednocześnie pielęgnuje je a także nadaje im zdrowy połysk. Bezpieczny w stosowaniu również przez osoby z tendencją do uczuleń i wykwitów alergicznych. Idealny do włosów bardzo zniszczonych i wymagających kompleksowej regencji. Doskonale skomponowane  składniki aktywne wnikają we wnętrze włosa i odbudowują go. Dzięki temu te stają się gładkie i lśniące.
Szukasz szamponu, który będzie się dobrze pienił, ładnie pachniał, doskonale oczyszczał włosy, ale jednocześnie nie przesuszał ich, był wydajny, nietoksyczny i po prostu bezpieczny dla Ciebie i Twojej rodziny? Wszystkie te cechy posiada nasz nowy produkt w ofercie jakim jest kolagenowy szampon do włosów. Wypróbuj go!
Naturalny skład gwarancją bezpieczeństwa
Kolagenowy szampon do włosów to produkt skomponowany na bazie naturalnych, delikatnych składników, które skutecznie oczyszczają włosy i skórę głowy oraz co ważne, nie powodują podrażnień. W miejsce popularnych w preparatach drogeryjnych detergentów SLS oraz SLES (siarczanów sodu) użyto trzech aktywnych substancji myjących:
Kokamidopropylobetaina – organiczny związek chemiczny pozyskiwany bezpośrednio z oleju kokosowego. Całkowicie naturalna formuła tego związku (biomasa) sprawia, że szampon nie powoduje reakcji alergicznych i jest bezpieczny także dla delikatnej skóry niemowląt. Ważną jego zaletą jest również zdolność do zamykania pęcherzyków powietrza w swoich strukturach czyli innymi słowy naturalnego wytwarzania piany. Komponent ten spotkamy w licznych kosmetykach przeznaczonych dla dzieci, co gwarantuje jego pełne bezpieczeństwo i łagodne działanie zarówno dla skóry jak i błon śluzowych.
Sarkozyniany – spotykamy je w wielu kosmetykach ekskluzywnych. Jest to nic innego jak kwas laurynowy pozyskiwany również z oleju kokosowego, połączony z sarkozyną (aminokwasem, który m.in. buduje białka naszych mięśni).
Arganowy składnik myjący – wytwarza się go bezpośrednio z oleju arganowego. Jest więc niezwykle delikatny dla skóry oraz samych włosów. Jego właściwości pielęgnujące są doskonale znane i cenione.
Oprócz tego kolagenowy szampon do włosów zawiera również inne składniki aktywne odpowiedzialne za jego unikatową kompozycję i skuteczne działanie w tym m.in.:
  • KeramimicTM 2.0 – składnik opracowany z wykorzystaniem najnowszych osiągnięć nauki o białkach. Jego budowa jest bardzo zbliżona do budowy protein (keratyny). Dzięki temu w sposób inteligentny odbudowuje strukturę włosa w miejscach najbardziej zniszczonych. Precyzyjne działanie tego składnika zostało potwierdzone w badaniach klinicznych. Ułatwia on również rozczesywanie włosów na mokro, wygładza je i zapobiega plątaniu.
  • AquaxylTM – naturalny kompleks pochodnych glukozy i xylitolu pochodzenia roślinnego. Wykazuje działanie nawilżające oraz regenerujące. Chroni strukturę włosów i przywraca im połysk.
  • Olej z Meadowfoam – uważany jest za prawdziwą sensację kosmetologiczną. Z powodzeniem stosowany jest również jako eliksir pod oczy. Ze względu na swój unikatowy skład kwasów tłuszczowych : eikosenowego, erukowego i dekosenowego oraz dużą zawartość witamin A i E doskonale odbudowuje wewnętrzną strukturę włosów, wygładza ich powierzchnię i sprawia, że stają się one bardziej wytrzymałe, mocne i pełne blasku. Warto także wspomnieć o tym, że składnik ten cudownie intensyfikuje kolor i utrwala jego głębię.
Sposób użycia:
Szampon należy nanieść na mokre włosy i spienić. Następnie starannie spłukać. W razie konieczności czynność należy powtórzyć.
Skład NCI:
Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Sodium Cocoamphoacetate, Bis(C13-15 Alkoxy)  PG Amodimethicone, Glycerin, Parfum, Sodium Arganamphoacetate, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed , Keratin, Xylitylglucoside, Anhydroxylitol, Xylitol, Soluble Collagen, Propylene Glycol, Dimethicone PEG-8, Meadowfoamate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, PEG-150 Pentaerythityl tetrastearate, PEG- 6, Caprylic/Capric Glycerides, Gluconolactone, Sodium Benzoate, Lactic Acid, Geraniol, Limonene, Linalool. "

A jak to było w praktyce?

Zacznijmy od tego, jakie są moje włosy, by dać Wam pewien obraz sytuacji. Są długie, cienkie, bardzo podatne na splątanie, do tego przesuszone na końcach, a podatne na przetłuszczenie u nasady ( czyt. KOSZMAR).
Pierwsze wrażenie: szampon pomimo tego, że niepozorny, o bardzo delikatnym i neutralnym zapachu, lekkiej konsystencji, to jednak bardzo dobrze się pieni i nie potrzeba go nakładać zbyt wiele ( plus za wydajność).
By przetestować szampon, po myciu nie zastosowałam żadnej odżywki. Normalnie skończyłoby się to splątaniem i szarpaniną ze szczotką. Tymczasem... włosy były miękkie, z łatwością dały się rozczesać. Do tego były naprawdę uniesione u nasady, zwiększyła się też objętość całej fryzury. Już po pierwszym użyciu wiedziałam, że się zakochałam. A później było już tylko lepiej. Po prawie dwóch tygodniach stosowania, odnoszę wrażenie, że kondycja moich włosów naprawdę się poprawiła. Kolejnym plusem jest to, że włosy nie wymagają już codziennego mycia, tak jak to było dotychczas. Sporo plusów, jak na szampon używany bez odżywki. Jestem bardzo ciekawa, jakie efekty przyniosłoby korzystanie z obu produktów tej firmy jednocześnie. Dodatkowy plus za proste i funkcjonalne opakowanie. A największy plus za to, co usłyszałam od mojej koleżanki z pracy: Ej, masz jakieś takie... inne włosy? (połechtane kobiece ego = PLUS gigant)

Wady?

Tutaj sprawa się komplikuje. Wadą na pewno jest cena, bo nie oszukujmy się, 89 zł za szampon to nie jest mało. Zanim jednak z tego powodu przekreślimy ten produkt, należy zastanowić się nad jego wydajnością. Póki co wydaje mi się, że jest ona bardzo dobra, ale ostateczną opinię wydam, gdy szampon się skończy. Na pewno dużym plusem jest dla mnie oszczędność czasu i to, że gdy włosy są w lepszej kondycji, oszczędzam na odżywkach.
Sami widzicie, nawet cenę trudno nazwać mi wadą, skoro wiem ile ten szampon potrafi.
Niektórych pewnie może zniechęcić ten neutralny zapach, ale ja nie oczekuje od szamponu perfumowania moich włosów, także nie traktuje tego jako wady.

Póki co, polecam, choć myślę, że wspomnę jeszcze o tym szamponie, gdy skończę całe opakowanie.

Ten szampon i inne kosmetyki firmy Lagenko, znajdziecie tutaj:


P.S Z poprzedniej notki, mogę wykreślić podpunkt o brzydkim szablonie. A to za sprawą :
http://mamablogujepl.blogspot.com/ , która zajęła się moim nagłówkiem. Niby niewiele, ale już się nie krzywię, gdy wchodzę na własnego bloga, dziękuję :)!




6 komentarzy:

  1. Szkoda że mój Marcelek taki mały i nie mogliśmy brać udziału w konkursach bo taki szampon przydał by się na moje "specyficzne" włosy.A cena faktycznie ogromna ale jak jest wart,czekam na opinie jak już się skończy wtedy może się skuszę.
    Szablon faktycznie ładny!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Co jest z Twoimi włosami, czemu są specyficzne? Może Ci coś doradzę, bo trochę tych specyfików już przetestowałam :).

      Usuń
    2. moje włosy ciągle wyglądają jak bym je "polała olejem" dosłownie tak mi się przetłuszczają że bym musiała najlepiej dwa razy dziennie myć a teraz latem to w ogóle masakra :)Już tyle szamponów miałam a w ogóle jak dłużej używam tegp samego to pojawia się łupież :(

      Usuń
  2. Ja mam pełen łeb włosów :-p
    Akurat tu narzekać nie mogę, nawet jak wypadały po porodzie, to na głowie miałam grubego kuca :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic tylko zazdrościć, ja po porodzie zostawiałam swoje włosy dosłownie wszędzie:(

      Usuń
  3. Właśnie się zastanawiałam jakiś czas temu nad kupnem tego szamponu, a jest nad czym się zastanawiać, bo cena odbiega trochę od cen kosmetyków w drogeriach. Ale teraz się upewniłam, że chyba spróbuje, bo ogólnie mam całkiem fajne włosy, ale są strasznie cieniutkie i opadają raz dwa. Dzięki wielkie za przydatną opinię, bo ja też jestem uzależniona od szukania komentarzy w necie. Czasami nawet, jak mam kupić jakaś głupotę to siedzę na necie kilka dni i porównuje, czytam, analizuje. Jeszcze raz dzięki.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...