środa, 18 września 2013

Na poprawę humoru..

Za oknem zimno i mokro, a mój humor wprost proporcjonalnie wilgotny i ckliwy. ( Druga notka na blogu, a ja już wspinam się na wyżyny kunsztu pisarskiego, słyszeliście kiedyś by ktoś używał słowa 'wilgotny' w stosunku do panującego nastroju?:) ). Pogoda nie nastraja zbyt pozytywnie, ale mam dla Was coś co z pewnością nie pozostawi Was obojętnymi. Może nawet się uśmiechniecie :). U mnie zadziałało najpierw jak rasowy wyciskacz łez, uśmiech przyszedł później..








I uprzedzając, tak wiem, że to jest reklama. Tak wiem, że komercja i tak dalej, i tak dalej. Ale to nie zmienia tego jak piękny wydźwięk ma ten filmik i jak bardzo uderza w nas wszystkie.
Przyznajcie się, każda z nas ma tendencję do wyolbrzymiania swoich wad, prawda?

Ja też. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...